Kompetencje Rady Gminy

 

Zadania Rady


 
Biuro Rady Gminy realizuje zadania;
  1. Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Rady Gminy oraz jej komisji szczególnie w zakresie:

    1. organizacyjnego przygotowania sesji Rady Gminy oraz posiedzeń Komisji,

    2. opracowanie materiałów z obrad sesji Rady Gminy i posiedzeń Komisji,

    3. przekazywanie do wykonania i wiadomości właściwym jednostkom organizacyjnym i osobom uchwał, zaleceń i wniosków,

    4. prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy, rejestru interpelacji i zapytań zgłoszonych przez radnych.

    5. prowadzenie rejestru gminnych jednostek organizacyjnych,

    6. prowadzenie rejestru gminnych jednostek pomocniczych

  2. Przekazywanie radnym materiałów będących przedmiotem obrad sesji i

posiedzeń komisji .

  1. Przekazywanie uchwał Rady Gminy Wojewodzie Pomorskiemu.

  2. Przekazywanie uchwał do Regionalnej Izby Obrachunkowej.

  3. Przekazywanie uchwał do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego.

  4. Obsługa narad zwoływanych przez Przewodniczącego Rady Gminy.

  5. Prowadzenie rejestru Klubu Radnych.

  6. Wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Prezydenta, samorządu terytorialnego i samorządu wiejskiego .

  7. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów ławników do sądów oraz członków kolegium do spraw wykroczeń.

Wytworzył:
Zofia Jaroszewicz
Udostępnił:
Borowska Anna
(2003-06-30 11:45:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Borowska Anna
(2003-09-17 10:32:57)